.

.

niedziela, 5 lipca 2015

Soy Luna ~ Co się o niej mówi?

Cześć, dzisiaj coś innego. Nie OS, Nie rozdział czy notka. Jak sama nazwa posta wskazuje temat Soy Luna. Pewnie słyszeliście tę nazwę, a nawet jak nie to zapraszam do  dalszej części posta. Jakby ktoś nie  wiedział to Soy Luna znaczy"Jestem Luna" chodź niektórzy uważają że znaczy to "Jestem księżyc" Zebrałam informacje na ten temat który mnie męczy już od jakiegoś czasu żeby się z wami podzielić oraz poznać wasze opinie.

1 stycznia, 2015 roku oficjalnie zaprezentowano na Twitterze  Disney chanel nowy serial "Soy Luna" Oraz jego logo, i parę zdjęć. Czy ma on zastąpić naszą ukochaną telenowele "Violettę" ?

Jest dużo podobieństw których łączy Violette i Soy Lune ( Jestem Luna) Papugują nasz najulubieńszy serial? Chcą go skopiować? Na internecie można spotkać wiele przeciwieństw tego.

Między innymi:

~ Logo, jest napisane w chmurce tak jak było z Violettą.















~ Ona ma podobną a nawet taką samą bluzkę co Vils!!! Przesadzają...Co za zwyczaj denerwuje V-Lovers.



~ Jest podobna co Violetta w pierwszym sezonie..



~ A oni mają zastąpić Leóette lub inną parę z Violetty? Podobne pozy..;c



Dam wam parę zdjęć sami pojmiecie:




Tu są sprzeciwy o których mówiłam..


Ona jest podobna!




Możliwe że już w 2015 roku będzie lecieć.
Więcej informacji już w krotce, co o niej myślicie?

8 komentarzy:

  1. Kolejna telenowela?
    Jak db, że nie oglądam już dc!
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym 4 sez. Violetty ;cc
    Cudowny blog ;*

    mam nowego bloga, miłoby było ciebie na nim zobaczyć ;** ♥
    tequiero-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak oni ściągają! It's not fair!

    OdpowiedzUsuń
  4. I nawet zabrali Federico! Ten sam aktor co grał Federico w naszym serialu "Violetta" gra tam jakiegoś Matteo! It's not fair! -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu soy luna mejor violetta se copio de casi angeles y de esperanza mia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nie umiesz pisać bloga. Gdyby Luna była pierwsza to by wszyscy mówili, że Violetta to podróba Luny. Są wielkie różnice, np. Dlaczego nie zaciekawiła mnie Violetta, a Luna tak. To oczywiste, ponieważ Luna ma całkiem inną i ciekawszą historię. Nie znasz się na aktorach. Specjalnie wbiłaś tego aktora, aby inni znienawidzili Lunę. Ts aktorka nie gra Soy Luna, bo nią gra Karol Sevilla. Może zastanowiłabyś się zanim coś opublikujesz. Jak może czuć się osoba, która idzie na Casting o filmie o którym nic nie wie. Dowiaduje się, że się dostała i okazuje się że ludzie jej nienawidzą, bo jest po Violetcie. A co jakbyś ty była na jej miejscu? Co byś zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
  7. Post jest nieaktualny. Wiem, że pisałaś go w 2015r. przed wypuszczeniem serialu, więc warto go zaktualizować, albo napisać osobny, który pokaże lepsze argumenty. Te które tu przedstawiłaś bardzo łatwo obalić. Użytkowniczka powyżej właśnie to zrobiła. Dziewczyna z plakatu nie gra Luny, logo serialu się zmieniło (nie mam nawet pewności, czy to, które pokazałaś jest prawdziwe), ubrania siłą rzeczy są podobne, bo to w końcu ta sama wytwórnia i nie będą do nowego serialu tworzyć całkowicie nowych stylizacji. Po obejrzeniu Soy Luny czuję niedosyt i czekam na drugi sezon, więc postanowiłam obejrzeć Violettę. Niestety fabuła mnie nie wciągnęła i to raczej nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń