.

.

niedziela, 5 lipca 2015

Rozdział 7 ~ "Po prostu mnie przytul"



** Violetta **

Wszystko działo się tak szybko, nie wiedziałam jak zareagować, co zrobić, powiedzieć. Zajrzałam mu w oczy i wiedziałam że mogę mu zaufać. Jest ze mną szczery za co jestem mu wdzięczna. Zastanawiam się czy to nie jest sen, za piękne by było prawdziwe? Stawiam że tak, realne czy nierealne. Teraz nie chcę o tym myśleć czy zastanawiać się co będzie albo co wyniknie z tej znajomości. Jestem w raju na ziemi, jak w bajce zapewne czar niedługo pryśnie. Jednak trzeba cieszyć się chwilą. Wiem to na pewno że kocham Leóna, do nikogo nie czułam tego co do niego. To coś wyjątkowego, widzę po nim że odczuwa to samo. Jest za idealny, kochany, wspierający, utalentowany i przystojny. Aż dziwne że chce być akurat ze mną, może mieć każdą. Ale czy od tej minuty będzie uważał mnie za "swoją dziewczynę"

-Uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną? - Spytał. Nie musiałam się zastanawiać, w tej chwili wiem czego chcę.  A chcę być z Leónem, od teraz moim chłopakiem.
-Oczywiście że tak. - Uśmiechnęłam się szeroko.
-Mogę coś zrobić dla mojej księżniczki? - Te słowo trafiło do mojego serca zmiękczając je. Zawsze chciałam być traktowana przez chłopaka jak księżniczka i jak widać marzenia się spełniają.
-Możesz mnie po prostu przytulić? - Odpowiedziałam twierdząco pytaniem na pytanie z nadzieją że się zgodzi.
-Z chęcią. - Potwierdził a ja niemal od razu rzuciłam mu się na szyje. Gdy w końcu się od siebie oderwaliśmy Leóś splótł nasze ręce i pokierował na spacer po parku. Chciała bym by ta romantyczna chwila trwała wiecznie. Co mnie zaskoczyło zaczęliśmy śpiewać "Abrazame y veras" Po skończonej piosence stanęliśmy a Verdas okręcał mnie do o koła co było jednocześnie śmieszne i miłe uczucie. Resztę dnia spędziłam w miłej atmosferze z moim chłopakiem!

** Francesca **

Właśnie szłam do studia gdy moim oczom ukazał się Diego, chciałam do niego podejść ale wyprzedziła mnie jakaś inna dziewczyna która zaczęła się z nim całować. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom że Diego odwzajemnił pocałunek jakieś wysztafirowanej rudej dziewczyny! Zdradził mnie po tych wszystkich pięknych chwilach które jeszcze parę godzin temu przeżywaliśmy. Tyle obietnic, pocałunek...Wszystko na nic! Bawił się mną, moimi uczuciami. Stałam jak wryta a moje oczy zrobiły się szklane, parę łez zdążyło się wydostać na zewnątrz robiąc z mojej maskary ciemną plamę na twarzy. Ale teraz nie mam dla kogo być ładna, nawet mnie nie zauważył. Poczułam jak ktoś kuje moje serce tysiącami małych igiełek. Nie mogłam się ruszyć..

-------------------------------------------------------------------------------------

Jest zdążyłam dzień przed czasem z rozdziałem! Krótki mimo iż miałam dużo czasu, ale nie spotykałam się ze znajomymi a jak wracałam to byłam padnięta. Nie chciało mi się pisać. Ale nie jest aż taki zły chyba? Ocenę pozostawię wam. Leónetta razem<33 Biedna Fran :C  Co myślicie? Nie zapomnijcie komentować, proszę. Wszystko wyjaśni się w rozdziale 8. 

Next = 5 Komentarzy

Pozdrawiam Sandra<33

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Siema!!
      Czy tylko mnie to dziwi, że budzę się po 8 i jestem wyspana?
      Mniejsza oto sorki, że tak późno, ale... Przyznam się nie chciało mi się czytać :D
      Okey wracając do rozdziału!!!!
      Leon i Violetta razem!!! Hurra!! ♡♡♡♡♥♥❤❤
      Moim zdaniem to też ciut za szybko się stało, ale kochają się i to się liczy!!!
      Diego 😑 jakby coś to jest go znaczenie z zmrużonymi oczami haha
      Francesca... moje biedactwo była moją ulubioną bohaterką jak jeszcze to oglądałam i wgl to było. ; (
      Wgl Sandra!!
      Napisałam już prolog dłuuugo nad nim myślałam i męczyłam się z nim, ale...jest i mi się podoba!!
      Co do pierwszego rozdziału to mam już jakąś stronę. Głównie to opis łazienki i pokoju głównej bohaterki, ale w książce ma być dużo opisów, więc...
      Ja mówię oczywiście o książce!!!
      Postaram się mieć większość jej do końca wakacji, ale nie sądzę czy aż tyle mi się uda. Chociaż Teraz dostałam takiej weny na to!!
      Tylko bym siedziała i to pisała!! Haha
      Co do bloga ten mój stary blog nie mam weny na I historię. Na II coś tam zaczęłam pisać, ale z musu. A co do drugiego bloga no to tu już całkiem brak weny i chęci i czasu!
      Jest tak gorąco, że nic mi się nie chce!!
      Woo, ale się rozpisałam!! ;)
      Oo już jest 5 komentarzy poproszę rozdział!!
      :D
      A właśnie kończę pisać cz.2 os! Dlatego nie mam czasu.
      Przyznam nigdy nie sądziłam, że oglądanie tańców mnie zainspiruje hehe, a jednak.
      OS mi się bardzo podoba i liczę, że Wam też się spodoba!
      Dobra Nataly kończ, bo ta kreska z boku jest coraz to krótsza i mniejsza!
      Liczę, że u siebie też będę miała takie długie komentarze!! ♡♡
      Czekam na next!!!
      Pozdrawiam Nataly :-) :*

      Usuń
  2. Moim zdaniem jest genialny! ^^
    Leónetta! Jeej! :* Kocham ich! Viola księżniczką Leóna! :*
    Biedna Fran... Mam nadzieję, że to nieporozumienie! :3
    Kocham twoje rozdziały! <3
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału! :D
    Kocham, kocham, kocham! ^^
    Pozdrawiam, życzę weny i udanych wakacji! ^^

    http://no-espero-amor-ni-odio-oneshots.blogspot.com/
    http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/
    http://quiero-entrar-en-tu-silencio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!
    Księżniczka, Leónetta!
    Naprawdę, super, cudo:*

    Zapraszam do mnie - amor-para-siempre-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jak zawsze. Nie ma takiego słowa które by go opisało
    Znowu musze nadrobic zaległości, ahh ta leniwa ja hehe
    Z niecierpliwością czekam na next i życzę weny.

    Zapraszam do siebie ----> http://podemos-printar.blogspot.com/2015/07/new-opowiadanie-chapter-1-marlena.html
    http://cursed-princess-diary.blogspot.com/

    Pozdrawiam Marlena :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski :* Zostanę tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń