.

.

sobota, 4 lipca 2015

LBA #2

Cześć, to mój drugi post dzisiaj. I druga nominacja dzisiaj, i na tym blogu. Moje zdziwienie, ale też szczęście. Bardzo dziękuję Dolor która nominowała mnie z bloga -  http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/

Pytania do mnie/ Moje odpowiedzi: 

1. Jedziesz na VL? Jeśli tak - Kraków czy Warszawa?
Nie jadę :C
2. Co skłoniło cię do założenia bloga?

Miłość do Violetty i pisania.
3. Chciałabyś w przyszłości wydać książkę?

Tak, ale nie wiem czy dała bym radę ją napisać.
4. Co lubisz robić w wolnych chwilach?

Dużo tego, jak jest ciepło to pływać w basenie. A normalnie to spotykać się ze znajomymi z przyjaciółką. Grać w siatkówkę, pisać rozdziały. Jeździć na rolkach, chodzić do kina. Słuchać muzyki. No to opisałam to w małym stopniu. 
5. Wyobrażasz sobie życie bez internetu?

Raczej nie. Nie umiała bym teraz żyć bez mojego ukochanego bloga oraz nie czytać waszych opowiadań.
6. Wolisz banany czy jabłka?

Jabłka, bananów nie lubię.
7. Będziesz oglądać "Soy Luna"?

Tak, parę odcinków a jak mi się spodoba to kto wie!
8. Masz rodzeństwo? Starsze? Młodsze?

Mam, brata ma 18 lat. Straszy.
9. Co myślisz o internetowej przyjaźni?

Sama nie wiem, nie ma to zbytnio sensu.
10. Opisz siebie w trzech słowach?

Z poczuciem humoru, towarzyska, troszku zwariowana! 
11. Ile blogów czytasz?

Eeem, nie chce mi się liczyć ale dużo. Może tak z..14? Chyba!

To wszystko jeszcze raz dziękuje ci Dolor.

Teraz nominuję mało osób:

1. - doroslezycievioliileona.blogspot.com - Nataly kochana, tak po raz drugi cię nominuję!
2. - http://leonetta-co-by-bylo-gdyby.blogspot.com/

Pytania do was:

1. Wolisz pizze czy frytki?
2. Wolisz wakacje nad morzem czy w góry?
3. Ile razy zostałaś nominowana na danym blogu do LBA?
4. Jaką piosenkę z Violetty najbardziej lubisz?
5. Czemu piszesz bloga o serialu "Violetta" a nie o innym?
6. Masz młodszą kuzynkę albo siostrę? Jak tak to ile ma lat? Działa ci czasem na nerwy?
7. Za co najbardziej kochasz i cenisz sobie swojego bloga?
8. Na ochłodzenie w upalne dni wolisz zjeść lody truskawkowe czy czekoladowe?
9. W jakim województwie mieszkasz?
10. Co najbardziej w sobie cenisz? Chodzi mi o charakter.

No nie które pytania nie są zbytnio przemyślane ale nie mam czasu jestem umuwiona z koleżanką więc bay! Pozdrawiam cię serdecznie Dolor<3

3 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie - http://amor-para-siempre-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ;)
    Ale chyba nie damy ci spokoju xD
    Zostalas znow nominowana do LBAhttp://mystoryaboutmesf.blogspot.com/2015/07/lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację, ale nwm kiedy ją wypełnię. Póki co jestem ciut zajęta, ale mam nadzieję, że wkrótce to ogarne ^^

    OdpowiedzUsuń