.

.

wtorek, 7 lipca 2015

Information!

Przez najbliższy tydzień lub dwa, raczej nie będzie rozdziałów. Albo rzadko, jeszcze zobaczę. Postaram się czytać i komentować wasze blogi w miarę mojej możliwości! Przepraszam :c
Czemu? Brak czasu, jutro jadę na jakieś 5 dni do cioci która mieszka 2 godziny drogi z poznania gdzie mieszkam. A po za tym, mało weny na te opowiadanie. Boję się że będę musiała je przerwać i wymyślić nowe. Ale na razie trzymam te, jeden rozdział postaram się dodać jak będę u cioci, w miarę możliwości. Nataly, udział w twoim konkursie na pewno wezmę! Posiedzę dzisiaj dłużej i zrobię pracę.

Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :- )

3 komentarze:

  1. Dziękuję za pracę są śliczne i wybrałam tą numer 1.
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęłam ci miejsce pod rozdziałem wróć!!
      Miłych wakacji!!
      Pozdrawiam Nataly :-) :*

      Usuń
  2. Miłych wakacji, kochana!
    Zapraszam na nowego bloga, którego prowadzę z przyjaciółkami
    oneshots-violetta.blogspot.com
    Pierwszy OS mojego autorstwa już się pojawił!
    Kocham i czekam na next!
    Pozdrawiam ♡



    Lilly xD

    OdpowiedzUsuń