.

.

niedziela, 5 lipca 2015

LBA #3

Trzecie LBA, tego się nie spodziewałam. Dziękuję Li Jula z bloga - http://mystoryaboutmesf.blogspot.com/ za nominowanie mnie. :- )

Pytania i odpowiedzi: 

1 Jak masz na imię?
- Sandra 
2. W jakim mieszkasz województwie?
- Wielkopolskie
3. Gdzie chciałabyś w przyszłości mieszkać?
- W Hiszpanii! 
4. Piosenka, która przywołuje miłe wspomnienia
- Piosenki z Violetty, miłe chwile jak ją oglądałam.
5. Gdybyś miała szanse porozmawiać z sobą z przyszłości, jakie pytania byś zadała?
- Nie wiem, może takie "Nie żałujesz żadnej decyzji" 
6. Ulubione zajęcie w wolnym czasie
- Basen, znajomi, rower, pisanie bloga, oglądanie telewizora, rolki, denerwowanie starszego brata. 
7. Uprawiasz jakieś sporty.
- Siatkówka. 
8. Wolisz wakacje czy Ferie
- Wakacje bo są cieplejsze i dłuższe!
9. W jakim jesteś dzisiaj humorze
- Dobrym.
10. Ulubiona potrawa?
- Pizza, frytki, lody!

Dziękuję za nominację! 

Ja nominuję:

- http://wspanialahistoriadiecesca.blogspot.com/ 
- http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/

Dwa blogi bo wszystkich już nominowałam w poprzednich!

Moje pytania:

1. Jak masz na imię?
2. Wolisz lato czy zima?
3. Wolisz psy czy koty?
4. Ulubiona para w byłym serialu "Violetta"?
5. Opisz w trzech zdaniach co myślisz o Soy Luna, która będzia zamiast Violki. 
6. Podoba ci się swój blog, samoocena. 
7. Lubisz moje bloga? Jak nie to co w nim byś poprawiła. 
8. Ile masz aktywnych blogów?
9. Co daje ci pomysły na opowiadana?
10. Ile masz lat? 
11. Twoje ulubione przysłowie lub krótki wiersz?
12. Lubisz truskawki? 

Rozdział jutro!
Pozdrawia was Sandra!

2 komentarze: