.

.

czwartek, 23 lipca 2015

Przepraszam :x

Przepraszam was wszystkich!
Wiem że długo mnie nie było, więcej niż obiecałam.
Jak w ogóle jeszcze tu ktoś jest chciałam coś ogłosić..
Z przykrością ogłaszam że blog zostaje zawieszony na czas nieokreślony.
Może być to miesiąc, dwa miesiące a nawet pół roku. Nie wiem.
Wakacje mam zapełnione do ostatniego dnia, brak mi czasu.
Nawet teraz piszę z pośpiechu. Jednak nie chodzi tylko o wakacje.
Teraz będę w 2 klasie gimnazjum, więcej lekcji, sprawdzianów..
Brak mi też ostatnio pomysłów, weny, jak mam chęci i próbuje nie wychodzi.
Teraz pewnie nasuwa się pytanie co z komentowaniem waszych blogów.
Zatem  będę czytać i komentować tylko moje ulubione, i przepraszam jak będzie krótki.
Albo jak się trochę spóźnie z komentarzami, przepraszam!

ALE POWRÓCĘ, ZAGLĄDAJCIE RAZ W TYGODNIU PROSZĘ!
NIE USUWAM BLOGA TYLKO ZAWIESZAM!

5 komentarzy:

  1. Okey!!
    Rozumiem ja teraz będę w trzeciej gimnazjum i jeszcze więcej tego wszystkiego :)
    Dlatego ja będę wstawiała rozdziały tylko w soboty :)
    Pozdrawiam Nataly :-) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz za nic przepraszać :) Każdy może nie wyrabiać, albo chce odpocząć od pisania ^^ Będę cierpliwie czekać na odwieszenie bloga... o ile takie słowo istnoeje xD
    Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz ;) Będę czekać ^^ Evelyne = xPainter

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej bloga znalazłam nie dawno i mam pytanie czy pojawi się tu jeszcze rozdział?

    OdpowiedzUsuń